Camp Motorpsycho » General

Fiasko mot alle odds

(12 posts)

Tags:

No tags yet.

1. ThorEgil
    Member

Does anybody have this behind-paywall article from last Friday?
    https://multimedia.dn.no/magasinet/2017/03/17/1452/Livet/fiasko-mot-alle-odds

Seems to be about the non-release of «When the World Sleeps».

Posted 3 days ago #
  2. cjacob
    Member

Står bare at det gikk til helvetttte og hvorfor det gjorde det......Ikke om dem kommer til å slippe den på vinyl...Men Snah sier at han syntes plata er bra nå.....Jeg elsker den skiva....Tragisk den er gjemt bort på en sur CD box...... Fuck jeg betalte 45 kroner for å lese det på tlf....lol... Ikkje noko nytt....

Posted 3 days ago #
  3. kjellepelle
    Member

Noen som har mulig å dele den som pdf..

Posted 2 days ago #
  4. kjellepelle
    Member

Forøvrig vi må drive litt press og om mulig å lage en kickstarter kampanje for å få den på lp.

Posted 2 days ago #
  5. Elvin
    Member

Great album indeed, I fully support a vinyl release.
    BTW while it`s hiiden on a CD box, it actually also streamable on Apple music!
    https://itun.es/no/FVUGI

Posted 2 days ago #
  6. cjacob
    Member

Hallo Kjelli...

Jeg har drivi press i 20 år....jeg skjønner ikke hvem vi skal presse sir....hehe.......Om du får til en måte å gi den ut på er jeg med...Om det er mulig med en Psychonaut utgivelse i lite opplag.... Psychonaut Records. Lol ..Er jeg med på det...Kickstarter ...Nå la nettopp Falck ned New Jelly...Problemet er ikke å få gitt ut eller solgt men å få med seg Bent på det...Om du klarer det er vi langt på vei.... Jeg har vurdert mange ganger å gi ut skiva som bootleg.....Men blir for mye FUZZ...Lol..

Posted 1 day ago #
  7. kjellepelle
    Member

Skal ta en alvorlig prat med herren neste gang jeg ser ham!!

Posted 23 hours ago #
  8. mefisto
    Member

jeg er med på presskampanje/kronerulling/underskriftskampanje eller andre sleipe triks....

Posted 22 hours ago #
  9. gandalf37
    Member

Jeg også. Sleipe triks om nødvendig

Posted 20 hours ago #
  10. cjacob
    Member

Etter min mening er det ingen andre skiver en "When the World Sleeps" (Muligens sammen med KAADA/PATTON Romances og Idiotflesh Fancy) som skriker mer etter å bli gitt ut på vinyl....Musikken er lagd for vinyl og et fett cover... Dette kunne vært gjort på flere måter....Det beste er om Motorpsycho gir ut selv...Jeg syntes det er veeeldig rart det ikke skjer...Etter min mening noe av det beste dem har gjort.....Jeg elsker stemningen på denna skiva...

ELLLERS..hehe...Så må Psychonauts gå til krig..Lol....Da kan man enten trykke opp Bootlegs....Blir ofte dårlig lyd osv.... Og mye FUZZ...Veldig sure Band osv...

Ex..på bra Bootleg...Uncle Acid..
    https://www.discogs.com/Uncle-Acid-The-Deadbeats-Vol-1/release/6411353

ELLLER...Man kan få med seg Motorpsycho å gi ut skiva på en slags lisens avtale av Psychonauts for Psychonauts..Hvor man får en Master fra orginal opptaket...At man får en til å lage en Master for vinyl..Ex Deathprod eller Tony Reed.. Da blir det best lyd osv.. Der ex overskuddet går tilbake til bandet... Som jeg hadde syntes var coolt..

Ex gi ut ca 10-15 testpress med forskjellige cover. Hvit label med Stempel..Og svart vinyl.. 2-3 Går til bandet resten blir solgt på nett.....

Ca 100 Psychonaut (Hvor disse 100 er med på en dugnad og forhåndsbetaler litt mer. si 500 kr. Får en veldig cool versjon og blir med å realiserer) versjoner med et alternativt Cover og en cool farge på vinylen ..... Jeg tenker farger på vinyl osv skal være inspirert av HAT bassen til Bent.. ..Så Mørkegrønn..Sølv..Svart... Alle blir sendt til dem som har vært med på dugnad...Ingen solgt...

Ca 200-300 Diehard....Med Standard cover med noe extra...poster...Stickers osv...Og en annen farge på vinylen.. Blir solgt på nett på en satt dato og klokkeslett......

Og ca 1000 standard kopier... Solgt på nett og Sendt til noen butikker.. Garden.. Big Dipper..Osv..

At man trykker opp en gang og aldri mer...Lol..

EllER...Man kan gjøre som Shellac fansen gjorde med Futurist...Samle fans som forhåndsbetaler og får navnet sitt på coveret og en personlig skive... Og at vi gir ut skiva som Halv offisiell. Da må man trykke opp fra CDen..... Blir på en måte Bootleg hvor flere hundre tar ansvartet....

https://www.discogs.com/Shellac-Futurist/release/821697

Ikkje veit eg...

Det må da være mulig å gi ut denna skiva på en må....

Ellers trykker jeg opp ett ex til med sjøl......

Posted 15 hours ago #
  11. kjellepelle
    Member

Før det tar helt av så burde vel sjefen være forespurt

Posted 55 minutes ago #
  12. cjacob
    Member

Yup...Hehe.....Brainstorm...

Posted 9 minutes ago #

RSS feed for this topic

Reply

You must log in to post.