Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

aldersgrenser på rockefeller.

Posted by Filip & Martin 
This forum is currently read only. You can not log in or make any changes. This is a temporary situation.
Filip & Martin
aldersgrenser på rockefeller.
February 07, 2006 12:48PM
hello.
vi har kjøpt billetter til rockefeller-gigen. men vi er under atten. hva gjør vi? noen som vil hjelpe kanskje... ?
Re: aldersgrenser på rockefeller.
February 07, 2006 01:16PM
Bare sats på at dere ikke blir spurt om leg? winking smiley
February 07, 2006 02:40PM
Enten blir dere nødt til å skaffe fake leg, eller så må dere
prøve å få med en som er over 18 (funker kanskje).

Hvis ikke dere kommer inn, så er det nok ikke noe problem
å få solgt billettene utenfor.
Jan Tore
February 07, 2006 10:55PM
løsskjegg?
The the
February 07, 2006 11:47PM
Løsbart. Så kan du si du er trønder og kjenner bandet.
Filip & Martin
February 08, 2006 09:05AM
ok. vi satser på å ta med en voksen.
noen som har erfaringer med det fra før?
fugleben
February 08, 2006 10:25AM
Ring og snakk med Rockefeller. Viss de avtaler at de skal ha med verge, så bør ikkje dette vere noko problem. Vil anbefale dykk å gjere det skikkeleg for å vere sikre på å få med dykk konserten.
Dette har eg gjort sjølv 1 gang - det var også Motorpsycho på Rockefeller for 7-8 år sidan..
February 08, 2006 07:36PM
Jeg glemte leg på rockefeller, og endte opp med å høre starten på Pills, powders and passionplays i døra, før jeg tok trikken opp til nordstrand og ned igjen for å hente kortet mitt. Heldigvis spiller de lange konserter.
lodravah
February 15, 2006 07:34PM
Rockefeller er strenge på legitimasjon i døra.. Dersom du blir spurt, og ikke har med deg leg, blir du ikke sluppet inn... Så enkelt er det... Dersom du ikke er gammel nok, slipper du nok ikke inn da heller.. Kjiper'n, men RF har dessverre ikke "skjenkefri" sone slik som Sentrum Scene og Spektrum. The bottom line: er du 18 eller over, ta med legitimasjon, er du under 18: da kan det skje at du blir stoppet i døra og ikke kommer inn.. E kjipt, men sånn er det!

lodravah
Back to Motorpsycho home page