mikke

Forum Replies Created

Viewing 256 post (of 256 total)
  • Author
  • in reply to: Trondheim 18.11.2009 #15532

Okay, okay. Jeg skriver på norsk, noen får oversette.

Måtte ta noen øl, så kom ikke inn før slutten av Uberwagner, 577 var helt utrolig. Dagens høydepunkt, frysninger nedover ryggen. Total motorpsykose. Snah i toppform. Perfekt lyd på vokalen og deilig gitarlyd, trommene litt lavt? Sungravy og Watersound er en nydelig kombo, egentlig er det samme låt spilt i to forskjellige versjoner. Bråkedelen av Watersound ble ikke det høydepunket det burde vært, vet ikke hvorfor, det funka liksom ikke. Diana ble et mellomspill, pga vinynazivås hadde tydeligvis ikke mang hørte den. WW var grei, starten var stas, men igjen funka ikke resten. Det er ei knall-låt, men ikke tatt den helt ut. Plan #1 er Plan #1. Taifun husker jeg ikke, sorry.

Sinful fra Blissard: gutta tilbake i slag, perfekt vokal igjen og Snah på høyden. Like Always var platetro, men de klarte og få fram de gode sidene. Fort og godt. Var jeg så full? Eller var jentene i salen for pene? Kill Devil Hills og LLM 3 gikk rett forbi. TGG var selvsagt ypperlig og trodde: Ok, det var den konserten. Men nei da. Det kom mer. Giftland! Hva skal man si. I love you!

Generelle kommentarer:

forsamlingen var meget andektig, rene julekonserten, her var det ikke mye bevegelse. KK er en utrolig kar, banker liv i de “old gentlemen”. Men han spiller nesten for bra. Blir nesten maskin i perioder, sÃ¥nn var det aldri med Gebhardt. En kvintett med to trommesett hadde vært fett, Kenneth og Gebhardt sammen. Yes.

Bent er for opptatt med og “styre” bandet, slepp mer løs og la ting flyte mer og ta imot energien fra publikum. Flow! Den er der i store doser, ikke steng for energien for Ã¥ bevare kontroll. Den transen de snakker om sjøl oppnÃ¥s mye enklere dersom de “snakker” med salen.

Søvn. Ser fram til HMF.

Viewing 256 post (of 256 total)

…hanging on to the trip you're on since 1994