-
Normalt så blir jeg glad hver gang det er en ny Motorpsycho utgivelse, men denne gangen føler jeg meg stresset.
Hvordan i alle dager skal jeg klare Ã¥ fÃ¥ tak i 7" ? Og sÃ¥ er den i 2 forskjellige utgaver? Helvete…
Jeg tror ikke konemor vil synes at det er greit at jeg drar til Trondheim for å kjøpe to 7", selv om hun vet hvor mye Motorpsycho betyr for meg.
Er det en Psychonaut i Trondheim som kan være så utrolig snill og kjøpe de for meg? Selvfølgelig synes jeg det er greit at vedkommende tar litt for bryet, men det er uaktuelt å betale blodpris.
Ta kontakt på rolse-10@broadpark.no
Does anyone have any inside info on when (if) this will be available for sale? I assume there are some leftovers?
The black edition was still available last Sunday, the clear one was is sold out
It will eventually be available in the webshop: http://motorpsycho.no/2015/10/as-one-door-closes/
K
Have voiced my opinion that they should re-press it and bring it eventually on tour.
I bought both the black and clear versions before the Monday show, so I guess they were not completely out on Sunday, though.
Hmm, those bastards. Only got the black one 😕
btw, how much were the 7
?
NOK 89.- each. Same design on both sleeves, but the black vinyl sleeve bigger than the clear vinyl sleeve.
- You must be logged in to reply to this topic.
…hanging on to the trip you're on since 1994